Drazí zákazníci, funkce webu www.tulimi.cz je dočasně omezená

Časté dotazy

1. Doba dodání objednávky

Zboží, které je skladem, expedujeme nejpozději do 1 prac. dne od připsání platby na účet, popř. dobírky. U zboži, které je na objednávku, je realizace dle zboží. Z důvodů velice široké nabídky vzorů je pravděpodobné, že některou z Vámi objednaných položek nebudeme mít skladem. V tomto případě bude zboží dodáno nejpozději do 14-ti pracovních dnů.

2. Výběr velikosti ložních setů

Jakou velikost povlečení, setu do postýlky si máme vybrat? V nabídce máte 120x90,135x100 nebo 140x70. 

Velikost povlečení je dle Vašeho výběru, v případě , že budete mít zájem i o mantinel je potřeba vědět jaký máte rozměr postýlky. Klasický rozměr bývá 120x60. U takové postýlky vybírejte z námi nabízených rozměru 120x90 nebo 135x100. Tento rozměr určuje velikost povlečení na peřinku v setu a mantinel je šit na postýlku o rozměru 120x60. 

Pokud ovšem máte postýlku 140x70 je potřeba vybrat rozměr s označením 140x70. V těchto setech je mantinel šit tak, aby seděl pro tento větší typ postýlky. Např. u kompletních setů kde je součástí i prostěradlo, ozvdobný volánek pod matraci jsou tyto komponenty šity tak aby skutečně seděly na postýlku 140x70.

3. Zásilka přišla poškozená, co teď?

V případě, že Vám přišlo zboží poškozené, vyplňte reklamační formulář.

V rámci vyplnění reklamačního formuláře budete požádáni o přiložení fotografií poškozeného zboží. K uznání reklamace není vždy nutné odesílat zboží zpět. 

Vyčkejte na posudek reklamačního oddělení. Nejpozději do 3 pracovních dní vás budeme kontaktovat e-mailem a společně se domluvíme na dalším postupu. Veškeré reklamace vyřizujeme nejpozději do 30 dní.

4. Budu informován o stavu objednávky? 

Zákazníkovi odesíláme po odeslání objednávky v eshopu kopii do emailu, který byl zadán při zadávání objednávky. Na tuto emailovou adresu dostanete informační email o odeslání zásilky.  Pokud by mělo být dodání delší než je  v obchodních podmínách snažíme se zákazníka informovat telefonicky popř. emailem. 

Informovat o stavu objednávky se můžete: 

  • emailem: obchod@tulimi.cz
  • telefonicky: 723 224 224  

5. Jakým způsobem provedu objednávku?

Objednávku lze zadat klasicky přes nákupní košík, telefonicky na telefonním čísle 723 224 224, nebo emailem obchod@tulimi.cz

Newsletter

O slevách a výprodejích informujeme e-mailem. Získejte slevu 100 Kč na první nákup (nad 1000 Kč).