Drazí zákazníci, funkce webu www.tulimi.cz je dočasně omezená

Výměna, vrácení a reklamace

Reklamace zboží

  • Jak postupovat při reklamaci:
    • Vyplňte prosím reklamační formulář (zvolte REKLAMOVAT ZBOŽÍ).
    • V rámci vyplnění reklamačního formuláře budete požádáni o přiložení fotografií poškozeného zboží. K uznání reklamace není vždy nutné odesílat zboží zpět.
    • Vyčkejte na posudek reklamačního oddělení. Nejpozději do 3 pracovních dní vás budeme kontaktovat e-mailem a společně se domluvíme na dalším postupu. Veškeré reklamace vyřizujeme nejpozději do 30 dní.
  • Na co si dát pozor:
    • Zboží nesmí jevit známky opotřebení, používání, či poškození.
    • Zboží musí být pečlivě zabalené, ideálně v krabici, ve které Vám bylo zasláno, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
    • Prosíme, nezasílejte nazpět zboží na dobírku, takové zásilky nemůžeme převzít.

Vrácení zboží

  • Jak postupovat při vrácení:
    • Odstoupit od smlouvy můžete do 14 dní od doručení zboží na Vaši adresu vyplněním formuláře pro vrácení (zvolte VRÁTIT ZBOŽÍ).
    • Do Vaší emailové schránky Vám zašleme podklady k odeslání zboží zpět k nám.
    • Peníze Vám vrátíme nejpozději do 14 dní od doručení zboží na naši adresu
    • Vážený zákazníku, máte možnost použít kód pro vrácení zboží prostřednictvím služby Parcel Service. Při použití tohoto kódu vám vrátíme částku sníženou o toto poštovné. (89 Kč)

Výměna zboží

  • Jak postupovat při výměně:
    • Zboží můžete vyměnit do 14 dnů od jeho doručení na vaší adresu a to vyplněním formuláře pro vrácení zboží (zvolte výměnu zboží) 
    • Do vaší e-mailové schránky vám zašleme podklady k odeslání zboží zpět k nám 
    • Pokud vrátíte zboží z důvodu, který je na vaší straně, jako je špatný výběr zboží nebo výměna z osobních důvodů, budete hradit náklady na doručení nového zboží k vám. My uhradíme kód u Zásilkovny pro zaslání zboží zpět k nám.

Adresa pro zaslání zboží:

Adresa pro zaslání zboží bude doručena na Váš e-mail po vyplnění příslušných online formulářů výše.

On-line řešení sporů

S platností od 15.února 2016 ustavila Evropská komise platformu pro mimosoudní řešení sporů, která umožňuje spotřebitelům řešit spory týkající se jejich online objednávek bez nutnosti soudního procesu. Tento proces řešení sporů je k dispozici na následujícím externím odkazu: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Společnost ADELAINE trade s.r.o. není povinna a bohužel se nemůže zúčastnit alternativních, mimosoudních vyrovnání.

Provozovatel e-shopu

ADELAINE trade s.r.o.
IČO: 28613902
DIČ: CZ28613902
Mosty u Jablunkova 799
739 98 Mosty u Jablunkova
ČESKÁ REPUBLIKA

Nevíte si rady?

Kontaktujte nás e-mailem na nebo na zavolejte na telefon 607 258 258

Newsletter

O slevách a výprodejích informujeme e-mailem. Získejte slevu 100 Kč na první nákup (nad 1000 Kč).